MY COLLECTION

MY COLLECTION
BREITLING FOR BENTLEY

Wednesday, June 23, 2010

PRG200 1DR..PRG130T..PRG40









Sejak dabu tgk blok detik12 pasai PRG ni terus dabu jatuh cinta..
kena plak diracun dan ditikam oleh rakan2 dibelakang..
cukup sadis..tapi berbaloi sungguh...hehehe..
Rasa macam nk demam PRG lepas ni..huhuhu








Ermm...sempoi...

BASIS MARK V 17 Jewels..
Swiss..
MOD DEP
ALL SWISS MADE
lawa betul jam ni...unik..

elegan bila ditangan...

Jump Hour Pertama buatku..
tapi apa kan daya...jodoh pertemuan ditangan TUHAN..

Selamat tinggal sayang...






Tuesday, June 22, 2010

Friday, June 18, 2010




Minggu lepas dabu ada p expo di Seberang Jaya Pulau Pinang..
expo usahawan bumiputera,byk2 gerai kat situ ini yg tarik minat dabu..
keta wagon ni guna minyak sapi jer hidupkan enjin dia...
sempoi btoi..(yg kat depan bonet tu la tin minyak sapi)
dabu pernah dgr jg minyak masak pun boleh guna..tapi
ini real punya...



Wednesday, June 16, 2010

!!!!SALE!!!!
PROMOSI HARGA TAK PATUT....
sah sehingga 30/06/10
enicar..camy..evertime..trio de luxe..swiss 100
semua jam berfungsi dgn baik..
berminat call @ sms 012-4797530
sapa cepat dia dapat...
LELONG!!!

Saturday, June 12, 2010

Thursday, June 10, 2010



Depan kete belakang moto...
fuyoo..sempoi kata org penang..
ni baru dikatakan motokar...