MY COLLECTION

MY COLLECTION
BREITLING FOR BENTLEY

Monday, March 28, 2011

Sunday, March 27, 2011

Saturday, March 26, 2011

Jejak Kasih Jam...




Lama jugak aku tak jumpa Si Tissot ni..
rindu terubat bila tengok keadaan dia sihat walafiat mcm dulu..
amboi seiko aku ni pun tak ketinggalan possing sebelah 'ex aku dulu'..



Tuesday, March 22, 2011

Dunia Horology..

Tekun sungguh otai repair jam ni..
tengok kedai pun dah agak memang expert,
sambil tggu jam aku siap direpair curi2 ambik gambar..hehe
takpa diaorg sporting..belakang tu anak dia,
sampai buka baju bt keje..huhu,tak boleh nk ambik
depan kedai sebab hujan lebat..selalu bila blk keje aku akan
lepak kedai jam ni..sambil borak2 jam..
borak punya borak aku rasa mcm ada "orang" cuit aku..
terkejut jam aku..hehehe..
enjin jam dinding rupanya..
apa lagi aku capai nphone je la..

unik,dah mcm pelantar minyak aku tengok..





Friday, March 18, 2011

CROCODILE FOR SALE!!!....






CROCODILE WATCH
Quartz Movement with dual time
Original from Timepiece
Come with box & warranty card
40mmx42mm
(takde jual kat kedai bro kena order)
Price RM270